PageRank érték megállapítása

december 26, 2004

„Google eszköztár” PR értékek kijelzése

Az egyes weblapok PageRank értékét négyféle módon állapíthatjuk meg:

  • Böngészőnkre installálható hivatalos eszközzel: Google Eszköztár
  • Más, böngészőre installálható, nem hivatalos plug-in segítségével
  • Speciális weboldalakon lekérdezve egy-egy lap értékét,
  • Weboldalba illeszthető kódrészlettel az oldalon kijelezve a PR értéket

Google Eszköztár

http://toolbar.google.com

A legegyszerűbb, ha installáljuk Internet Explorer-ünkre vagy Firefox böngészőnkre a Google Eszköztárt (Google Toolbar) Mint az oldal címéből látszik, ez a Google által nyújtott hivatalos kiegészítő, melynek egyik szolgáltatása, hogy kijelzi az éppen meglátogatott weboldalak PR értékét.

Nem hivatalos plug-inek

A Google hivatalos eszköztára mellett/helyett megpróbálkozhatunk valamilyen, nem a Google által fejlesztett plugin-nel, toolbarral:

Googlebar kiegészítő

http://googlebar.mozdev.org

Az eredeti google toolbar-hoz hasonló keresést könnyítő funkciók és a különböző Google szolgáltatások direkt elérését teszi lehetővé Mozilla és Firefox böngészőkre. Jogi és adatvédelmi kérdések miatt nem implementálták a PageRank kijelző funkciót, viszontajánlanak egy kiegészítő megoldást, mellyel lehetővé válik a PR kijelzése: http://www.prgooglebar.org/

Pagerankstatus Mozilla extension

http://pagerankstatus.mozdev.org/

Ez egy kis kiegészítő, ami az alsó status bar-ban jeleníti meg az éppen látogatott oldalak PageRank értékét. Használatához nem kell installálni a Googlebar-t. Jobb klikkel egyszerűen ki- és bekapcsolható a funkció. Alapból nem lehet uninstallálni Mozilla böngészőről, csak Firefox-ról. Ennek ellenére ezt a kiegészítőt javaslom installálni, mert könnyen ki- és bekapcsolható, kijelzi számmal is a PR értéket, és kevés helyet foglal el a felhaszálói felületből, mivel beépül a status bar-ba.

Bármelyik plugin-t vagy toolbar-t is installáljuk, biztonsági megfontolásokból, óvatosságból ajánlatos kerülni ezekmindennapos használatát. Legjobb, ha olyan böngészőre telepítjük fel, amit csak direkt erre a célra használunk, illetve kapcsoljuk ki a szolgáltatást, hacsak nem éppen a PR értékeket nézegetjük.

PageRank kijelzése Mac OS X-en

http://www.digitalpoint.com/tools/pagerank-mac/

Létezik még alternatív megoldás Mac OS X -re is (A Mac-es Mozilla és Firefox böngészőre írt kiegészítőkön kívül.) Itt lehet bővebben olvasni róla:

PR érték weboldalakról lekérdezve

Néhány weboldalon működik olyan szolgáltatás, amely megmutatja a beírt oldalak PageRank értékét:

Page Rank kijelzése a weblapon

Számtalan szolgáltatás létezik, mely segítségével a látogatottság-számláló ikonokhoz hasonló, az aktuális oldal PR értékét kijelző ikonokat helyezhetünk el weboldalainkon. Talán csak akkor érdemes ilyen ikonokat beilleszteni, ha a számláló honlapján olyan toplista található, ahol relatív magas PR értékű lapon jelenhet meg egy, az oldalunkra visszamutató Teljes értékű link. Aki kíváncsi egy weboldal PR értékére, az úgyis meg tudja nézni a böngészőjébe épített kiegészítők segítségével, emiatt túl sok plusz információt nem jelentenek az efféle ikonok. Hasonló, magyar nyelvű szolgáltatások:

gpr.hu

Google PageRank http://gpr.hu/

Magyar szolgáltatás PageRank érték kijelzésére, rövid leírással és toplistával.

whysoft

WhySoft PageRank http://www.whysoft.hu/pagerank

A weblapokba illeszthető PageRank számlálón túl a http://pagerank.whysoft.hu címen lekérdezhető bármely weboldal PageRank értéke, emellett megjelennek a a régebben lekérdezett értékek is, továbbá toplista is található az oldalon.

A „PageRank érték megállapítása” című bejegyzést 2004. 12. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2008. 04. 30., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.

Archivált hozzászólások

Hozzáadott érték

2005. 12. 27. 17:06 · Névtelen hozzászóló →

Hozzáadott értékek itt talalhatók: http://pagerank.whysoft.huTop100 Lista pedig itt: http://pagerank.whysoft.hu/10p100/

TOP 100 lista helyesen

2005. 12. 27. 17:08 · Névtelen hozzászóló →

http://pagerank.whysoft.hu/top100/

TOP 100 lista helyesen

2005. 12. 28. 03:07 · kaixo →

OK, hozzáadtam az oldalhoz az új információkat.

Vladimir

2006. 01. 26. 16:18 · Névtelen hozzászóló →

Hi!

Try this tool http://www.pagerank-browser.com/PageRank Browser is designed to navigate websites and provides Google PageRank value of all browsing and linked pages.

google pagerank melyik az igaz?

2006. 02. 23. 06:44 · Névtelen hozzászóló →

Sziasztok,

Probaltam hozzaszolni a topichoz, de valamiert nem engedte a szoftver 🙁 Ide el tudtam kuldeni a tablazatos hozzaszolast: http://www.pagerankinfo.hu/node/81

Kerlek nezd meg es ha tudod a valaszt akkor ird meg.Koszonom.

google pagerank melyik az igaz?

2006. 02. 23. 07:13 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Nézd meg az alábbi oldalt, itt megtudod nézni hogy egy adott adatbázisban milyen az oldal pagerank értéke. Gondolom a google több ip címröl látogat egy oldalt és minden ip címhez külön adatbázis rész tartozik, de ezekben nem egyenlőek a pagerank értékek. Minden bizonnyal ez az oka hogy más eredményeket kapsz, valószínű hogy vannak olyan mérések amik minden adatbázisban keresnek és ezért ott jobbak az eredmények, de lehetnek olyanok is amik mondjuk csak egy helyről állapítják meg ezt ez értéket, és ekkor nincs vagy csak kicsi a pagerank értéke. Ha valaki pontosabb infót tud ossza meg :)Az a legjobb hogy egy adott napon belül is eltérőek az eredmények.

http://www.webmasterbrain.com/seo-tools/old/future-pagerank-checker/

http://www.seochat.com/?go=1&option=com_seotools&tool=9&url=&submit=Check

google pagerank melyik az igaz?

2006. 02. 23. 07:23 · Névtelen hozzászóló →

Még folytatásul annyi hogy tegnap a pagerank étrékem 3 volt, ma 0 ez nem igazán keserít el mert az oldal 2 hónapja megy. Az elöbbi hozzászolásban mellékelt link nagyszerüen mutatja hogy hol milyen állapotban van a pagerank.

Adatbazisok PR ertekek

2006. 02. 23. 07:56 · Névtelen hozzászóló →

En ezt talaltam ellenorzo oldalkent: http://www.pageranktool.net

Itt is kiirnak par adatbazis cimet es az abban tarolt pagernak erteket. Gyakorlatilag 3-tol 5-ig mindenfelel ertekek szerepelnek.

Ha a PR ertek eddig 3 volt es egyes adatbazisokban megjelent az 5 PR szam akkor feltehetoen a szinkronalizalas utan mindenhol 5 lesz? Ez jo hir egy masfel honapos honlapnal (az domain nev sokeves, de nem volt rajta lenyegi tartalom es valtozas)

re: google pagerank melyik az igaz?

2006. 02. 23. 07:57 · Névtelen hozzászóló →

Nem engedte a hozzászólásod, mert túl sok linket tartalmazott. Ezt sajnos a spammerek miatt kellett bevezetnem, most újból feloldom, meglátjuk, mi lesz.

Valóban úgy tűnik, hogy mostanában a PageRank értékek frissítése zajlik, mert a különböző adatközpontok az én lapjaimra is mást és mást mutatnak, ezért attól függően, hogy egy eszköz épp melyik adatközpontot kérdez le, más és más eredményt kaphatsz, amíg konszolidálódnak az újraszámolt értékek, feltétlenül.

Én nem foglalkoznék annyira az esetleges különbségekkel, az Eszköztár PageRank úgyis csak egy durva közelítés, különben is az egész PageRank történetnek nincs is akkora jelentősége az optimalizálásban.

Üdv: JJózsef

Ui: Szerintem nincs konkrét összefüggés az adatközpontok és a keresőrobotok IP címe között: egy külön alrendszer a weboldalak látogatása, és más alrendszer szolgál az adatbázisok tárolására is pl.

Adatbazisok PR ertekek

2006. 02. 23. 08:09 · kaixo →

Igen, mivel ahhoz, hogy megkapd az Google adatbázisban szereplő összes oldal PageRank értékét, elméletileg végig kellene számolni az összes oldalra ezt. Ez eltart egy darabig még akkor is, ha nyilván vannak valamilyen gyakorlati közelítések a számolás rendszerében. Úgyhogy általában csak párhavonta, félévente aktualizálódnak a PageRank értékek: a jelenség gyakorlatilag Google Tánc: kell egy kis idő, míg az összes adatközpont átveszi az újraszámolt értékeket.

Miért változik?

2006. 02. 24. 03:36 · Névtelen hozzászóló →

Hali mindenkinek!Az lenne a kérdésem, hogy miért változik a PR érték? Mondjuk, más az érték délelött, és más este?

Miért változik?

2006. 02. 24. 03:38 · Névtelen hozzászóló →

Röviden: másik adatközponttól kaptad az értéket. Hosszabban: lásd a fenti hozzászólásokat, vagy kattints ide: Google Tánc

Ha nem világos továbbra sem, szólj!JJózsef

Miért változik?

2006. 02. 24. 03:45 · Névtelen hozzászóló →

Értem, ezekszerint, DE más szerver nézi a lapomat, mint DU? Napok óta így megy, legalábbis amióta PR értéket kapott a lapom. Megnéztem, egy-két linket amit a hozzászólásokban találtam, de ott többé kevésbé állandó értéket látok.

Miért változik?

2006. 02. 24. 04:01 · Névtelen hozzászóló →

Nem, nem úgy van az: ezt leegyszerűsítve úgy képzeld el, hogy van mondjuk egy gép, ami az oldaladat nézi, összegyűjti az adatokat, aztán továbbítja egy tőle teljesen különálló másiknak, aki feldolgozza, és így tovább. Tehát a vége az, hogy van egy marha nagy adatbázis, amit egy szerverfarmon tárolnak, ebből kérdezik le a felhasználók pl. a PageRank értékeket: ha csak egy ilyen szerverfarm lenne, akkor nem bírná azt az óriási terhelést, amit a sok lekérdezés okozna, ezért több, különálló adatközpont létezik, melyek nincsenek állandóan szinkronban, egymás között is cserélik az adatbázist bizonyos rendszerben, bizonyos időközönként: kiszámolja az egyik adatközpont az értékeket, és ha kész, ha letesztelték, akkor az szépen lassan tovaterjed a többi adatközponthoz is. Ezek elé az adatközpontok elé pedig képzelj egy előtét rendszert, ami attól függően irányít ide vagy oda, hogy melyik adatközpont van kecésbé leterhelve. A leterheltség függ a napszaktól, a lekérdező fizikai helyétől, ezért fordulhat elő, hogy más és más adatközponthoz csatlakozol te, vagy az a szolgáltató, aki neked a PR értékeket megmondja.Ez egy eléggé leegyszerűsített modell, de kábé így működik.

Miért változik?

2006. 02. 24. 04:07 · Névtelen hozzászóló →

Értem, csak elöször volt meglepő, amikor megláttam a PR értéket, másnap, meg leesett az állam, hogy nincs semmi 🙂

Miért változik?

2006. 02. 24. 04:32 · Névtelen hozzászóló →

Van ez így, nemcsak ezzel, hanem gyakran a találati rangsorokban elfoglalt helyezésekkel: egyszercsak eltűnnek a semmibe egyes oldalak. Nem kell félni ilyenkor, türelem. (Illetve csak akkor kell félni, ha egy-két nap múlva is ugyanez lesz a szituáció. 🙂

Egy honlap abszolút értéke

2006. 03. 29. 14:56 · Névtelen hozzászóló →

Sokan sokhelyen leírták, hogy keresőoptimalizálás szempontjából az oldal pagernak értéke nem minden. Számít még a bejövő linkek száma, a html hibák mennyisége és még rengeteg minden.

Törtem a fejem, hogyan lehetne minden ismert tényezőt figyelembe véve felállítani egy listák a honlapokról.

Megközelítőleg egy hónap fejlesztés után előállt a WSPR Scre értéket mérő modul a http://www.pagerankinfo.hu oldalon. (Csak regisztrált felhasználók érik el a beküldést)

A lényeg: Megadsz egy URL-t és a program megviszgálja, mennyire ismert az interneten, mekkora mennyiségű információt tartalmaz és azt, hogy mennyi html hiba van az oldalon.

Ezeket az értékeket sulyozottan figyelembe véve előállít egy számértéket (ez a WSPR Score névre keresztelt érték).

Ezek után pedig a honlapokat a szamárték alapján kategóriánként toplistába rendezi.

A megadott URL-eket hetente ujraellenorzi automatikusan a modul, igy egy URL-t eleg egyszer megadni az azutan mindig frissulni fog.

Ha ugy erzitek, hogy ez egy erdekes kiserlet akkor probaljatok ki a szolgalatatast. Ha otletetek van a modul fejlesztesere, akkor azt kulon megkoszonom.

Egy adott oldalról hivatkozott weblapok PR értékének kijelzése

2006. 04. 14. 03:31 · OldalGazda →

http://www.webmastereyes.com/

Ez a szolgáltatás a beírt URL-en található oldalt úgy jeleníti meg, hogy az oldalon található összes link mellett feltünteti a hivatkozott oldalak PageRank értékét is. Természetesenn tovább navigálhatunk a megjelenített oldalon, mintha csak egy Firefox kiegészítővel tupíroztuk volna fel a böngészett weboldalt.

Hasznos eszköz lehet a Találati rangsor vizsgálatára is, ugyanis ha beírjuk pl. a Google kereső címét, majd a megjelenített lapon megadjuk a Kereső-kifejezést, akkor a megjelenített találatok mellett szintén feltűnnek a PR értékek.

0 PageRank érték

2006. 06. 04. 14:32 · Névtelen hozzászóló →

Sziasztok!

Remélem valaki tud majd tanácsot adni. A következő a problémám. Készítettem egy honlapot, mely a www.rovarirtas.com oldalon érhető el. Sok cikket elolvastam itt a webni.innen.hu-n, és megfogadtam a tanácsokat, de a PageRank értékem még mindig nem nőtt meg. Egy Flash technológiával készített oldalam (www.abatox.hu) pedig 2 PR értéket kapott, pedig ezzel nem is foglalkoztam. Mi hibádzik a www.rovarirtas.com-mal. Az oldal már 3 hónapja fent van. Meg tudná nézni valaki?

0 PageRank érték

2006. 06. 04. 14:59 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Hm… Különösebb indokát nem látom, hogy miért nem jelez ki Neked PR értéket a Google eszköztár, úgyhogy csak azt tudom mondani várj türelemmel. Július eleje tájára várható a kijelzett PageRank értékek aktualizálása. Szóval ne aggódj, nincs semmi gond, a lényeg úgyis az, hogy látogatók jöjjenek, ez pedig nincs szoros korrelációban a PR értékkel…

Üdv: JJózsef

0 PageRank érték

2006. 06. 04. 15:02 · Névtelen hozzászóló →

Köszönöm a gyors választ. Akkor várok türelemmel.

0 Page Ranke érték

2006. 06. 22. 07:28 · Névtelen hozzászóló →

Szia Józsi!Én szintén kb. 3 hónapja raktam fel a www.egeszseges-ivoviz.hu oldalt. Több száz link mutat az oldalunkra. Még is nullás még mindig nekünk is a PR értékünk. A Google látja és bizonyos kulcsszavakra nagyon jó helyezést is ad neki. Mi lehet vajon a bibi az oldallal?KösziJános

0 Page Ranke érték

2006. 06. 22. 07:34 · Névtelen hozzászóló →

A látható pagerank csak bizonyos időközönként frissül, neked ezt jelzik ki a különböző toolbar-ok…

A háttérben nyilván van tartva egy frissebb és pontosabb (nem egész PR) és a Google azt használja.

Ne aggódj. Majd frissül a látható PR is lassan.

HARZOL

2006. 06. 22. 12:57 · Névtelen hozzászóló →

Köszönöm HARZOL a segítségedet. Akkor nyomom tovább a link gyűjtéseket, aztán majd meglátjuk.

Köszisziasztok

Re:0 Page Ranke érték

2006. 06. 27. 05:20 · OldalGazda →

Én is köszönöm Harzol segítségét! JJózsef

Osztás volt

2006. 07. 14. 02:03 · Névtelen hozzászóló →

Most aktualizálták a PR értékeket.

Re: Osztás volt

2006. 07. 14. 03:35 · Névtelen hozzászóló →

Igen, frissítették a kijelzett Eszköztár PageRank értékeket. Egy csomó új oldalam kapott most PR értéket.

pagerank kikapcsolás

2006. 10. 31. 15:47 · Névtelen hozzászóló →

„Bármelyik plugin-t vagy toolbar-t is installáljuk, biztonsági megfontolásokból, óvatosságból ajánlatos kerülni ezek mindennapos használatát. Legjobb, ha olyan böngészőre telepítjük fel, amit csak direkt erre a célra használunk, illetve kapcsoljuk ki a szolgáltatást, hacsak nem éppen a PR értékeket nézegetjük.” Ezt miért írod? Mindenesetre gyorsan kikapcsolatam a Firefox pluginom. 🙂

pagerank kikapcsolás

2006. 11. 01. 07:43 · Névtelen hozzászóló →

Nem árt azért némi óvatosság: arról van szó ugyanis, hogy ezek az eszköztárak szépen továbbadják az összes adatot arról, hogy milyen oldalakat, milyen sorrendben néztél meg. Bár nem valószínű, de azért volt már rá példa, hogy az effajta adatok valamilyen formában kiszivárogtak (lásd. AOL keresések statisztikái), és akkor a fél világ azon csámcsoghat, hogy melyik állatos pornó oldalt milyen sorrendben és milyen gyakorisággal látogattál meg… 🙂

pagerank érték számolása

2007. 01. 04. 05:06 · Névtelen hozzászóló →

Szia!

Kérlek javíts ki ha valamit rosszul értelmeztem:Ha egy oldalnak 4-es a page rank értéke és csak 1 kivülre mutató link van rajta, akkor a hivatkozás értéke is 4-es igaz?Ha több, pl. 10 db akkor 4/10.

Kérdésem pedig: Ez úgy számolódik hogy a weboldalon található összes linkel osztja az oldal PR értékét, vagy pedig egy adott aloldalon található linkek számával?Esetleg az aloldal PR értékét osztja az aloldalon lévő kifelé mutató linkekkel?

tehát:

link érték = oldal PR / összes linkek számalink érték = oldal PR / aloldalon lévő linkek számalink érték = aloldal PR / aloldalon lévő linkek száma

Minden link egyenlő értéket kap?

Remélem bonyolult voltam 😉

Ps. Tuti az oldal, bele tartott 2 hétig, amíg átrágtam magam rajta 🙂

pagerank érték számolása

2007. 01. 04. 05:09 · Névtelen hozzászóló →

link érték = oldal PR / összes linkek száma VAGYlink érték = oldal PR / aloldalon lévő linkek száma VAGYlink érték = aloldal PR / aloldalon lévő linkek száma

(kikerültek az enterek, így az egyszerűsítés még bonyolultabb lett…)

Re:pagerank érték számolása

2007. 01. 05. 13:09 · OldalGazda →

Itt megint kicsit a [Webhely] és a [Weblap] fogalmának keverését látom a háttérben. Igaz, a magyar terminológiában sem egyértelmű: tehát röviden legyen a webhely az az ugyanazon az Aldomainon található weblapok (= kb. HTML fájlok) összessége. A weblap pedig egy különálló fájl, melyek között a linkek biztosítják a kapcsolatot.

A PR számítása ugyanis a [Weblap]okon alapul: jelesül, hogy minden lap létezésétől fogva kap egy PR értéket, majd ennek egy bizonyos hányadát egyenletesen elosztva átadja a kimenő linkeknek. A bejövő linkek tehát ennek a folyamatnak a másik oldaláról nézve pedig hoznak valamennyi PR értéket más oldalakról, ami hozzáadódik az oldal eredendő értékéhez, viszont ebből le is vonódik már a kifelé menő linkek által elvett érték, és így tovább…

Fizikailag úgy képzeld, mintha minden egyes weblap egy völgy lenne, amiben egy forrás található (eredendő PR érték): és ugyanannyi víz folyik ki belőle az egy vagy több lefolyón (kimenő linkek), mint amennyi víz más völgyekből beléfolyik.

Amit itt leírtam, az végletes egyszerűsítés. Jó tudni továbbá, hogy

  1. valószínűleg a PR érték is már csak egy faktor a sok közül,
  2. valószínűleg olyan dolgok is befolyásolhatják az átadott értéket, hogy egy link hol található az oldalon belül (tartalmi mező, navigációs mező), szöveges, vagy képre rakott, stb. stb.

Annyira azért nem érdemes tehát beleásnod magad ebbe 🙂

Értesítés a PR értékek változásáról

2007. 01. 07. 06:27 · Névtelen hozzászóló →

Philipp Lenssen felvetésére, miszerint szeretne egy olyan eszközt, amely értesíti arról, ha változott bizonyos oldalak PR értéke, több válasz is érkezett, lásd:

http://blog.outer-court.com/archive/2007-01-05.html#n12

pagerank érték számolása

2007. 01. 09. 05:13 · Névtelen hozzászóló →

Igazad van, tényleg kevertem a webhely/weblap fogalmát. Elolvastam még egyszer és most már kerek.Lényegében az zavart meg, hogy az olyan oldalakon, ahol le lehet kérni a PR értékét a webcímet kell beírni, ez arra utal hogy a webhely kap PR értéket. De gondolom akkor ez a domain alatti index/html oldal PR értékét jelenti.

Nem tud valaki olyan oldalt ahol egy adott weboldal PR értéke kérdezhető le?

A kis flash-es példaprogram meg különösen tetszett 🙂

Azért gondolom hogy fontos számomra a PR érték, mert a találati listában sok hasonló oldal jobb helyezést ér el, pedig nincsenek optimalizálva szinte semmire viszont a PR értékük jobb.

Re: Pagerank érték számolása

2007. 01. 09. 07:09 · Névtelen hozzászóló →

Én a www.mimi.hu „Linkcsere” menüpontja alatt szoktam lekérdezni a pagerank értékeket (az oldal alján). Bármelyik aloldal címét be lehet írni.

pagerank érték számolása

2007. 01. 09. 07:29 · Névtelen hozzászóló →

Igen, egy webhelynek nincsen PR értéke, hanem pusztán a webhely nyitólapjának. Ezt az egyszerűsítés szempontjából sokszor nem így mondják, még ha így is van. A PR érték növekedését (és az Általános fontosság novekedését), elsősorban a statisztikáidban érheted tetten: kb. minél nagyobb PR értékűek a weblapjaid, annál többfajta kereső-kifejezésre találnak meg ugyanis. Egyes kompetitív kulcsszavakra az adott találati listáknál sokkal látványosabb szerepe van a Linkre rakott kulcsszavaknak (és a többi Keresésfüggő fontossági tényezőnek). Tehát, ha azt akarod, hogy egy bizonyos kulcsszóra elöl legyél, akkor nem annyira számít.

pagerank érték számolása

2007. 01. 09. 07:32 · Névtelen hozzászóló →

nézd meg pl. a pillangószív kulcsszót a Googleben a SEO for Firefox kiegészítővel, és magad is láthatod, hogy korántsem az 5-ös PR értékű lap lett a nyertes… http://tools.seobook.com/firefox/seo-for-firefox.html

Pagerank érték számolása

2007. 01. 09. 07:44 · Névtelen hozzászóló →

Köszi, jó link.Érdekes hogy míg az egyik oldalamnak mint a domain-re, mint a domain alatt lévő index.html-re kiadja a 3-as PR értéket, addig a másik oldalamnak csak a domain-jére adja a PR 3-at, az index.html oldalára már nem.

Kérdés

2007. 03. 01. 07:27 · Névtelen hozzászóló →

Hello! Én azt szeretném kérdezni, milyen hatással van az oldalak pagerank értékére, ha egy honlapot nem egy, hanem több domain néven (2-3) csinálok meg. Tehát az adott témában levő alcímeket külön domain név alatt futtatnám. És ily módon egyik a másikra hivatkozik több linkkel is. Ez növeli, vagy csökkenti?Gyors válaszodat előre is köszönöm! :)Üdv.: djarni

Kérdés

2007. 03. 01. 08:14 · Névtelen hozzászóló →

Ha mindhárom oldal benne lesz a goole indexében, addigra, mire először megkapják pr-értéküket, akkor igen. Keress rá: oldalduplikálás !

Kérdés

2007. 03. 01. 10:11 · OldalGazda →

Ebben az esetben szerintem sokkal fontosabb, hogy ez a lépés mennyire szolgálná leendő olvasóid érdekeit: nem zavarná-e őket ez össze, nem lenne számukra nehézkesebb eligazodni a weblapok között, stb. Ha úgy érzed, hogy az olvasók számára ez egy kicsit is kényelmetlen lehet, akkor ne csináld: nem ér annyit az egész. A PageRank csak egy eleme a rangsorolási algoritmusoknak, illetve a PageRank-odat is rombolod hosszú távon ezzel: zavaró, hogy három oldalon megy a dolog »» kevesebb olvasónak fog tetszeni »» kevesebben fognak linkelni/látogatni.

Kérdés

2007. 03. 01. 12:55 · Névtelen hozzászóló →

Oldalduplikálásról szó nincs, nem lenne egyforma egyikse. Nos, nem lenne zavaró szerintem egyáltalán. A következőképpen gondoltam. Egyformán nézne ki mindegyik oldal, és ugye lennének menüelemek, ahova ha rákkatint az olvasó eljut oda, ahova akar. Csak azzal a különbséggel, hogy ha rákattint nem ugyanazon a domainen hivja meg az oldalt, hanem másikon, viszont a dizájn ugyanaz, csak azt látja, hogy másik oldalra jutott. Ugyanezt látná, ha ugyanazon a domainen belül kattintana. Én igy gondoltam. Tehát pofonegyszerű az egész. Például legyen 5 menüpont, és abból 2 másik domainen lenne. A másikon szintén 5, amiből 1 ugyanide visszajuttat, a másik pedig a harmadikra. És igy kész a kör, ugyanakkor az olvassó nem vesz észre semmit, hacsak nem néz bele a linkbe, hogy hova mutat, ennyi..

Re: Kérdés

2007. 03. 02. 04:07 · OldalGazda →

Ez necces és teljességgel fölösleges. Szerintem Te se szívasd magad ilyesmivel, nem ér annyit az egész. Tedd fel magadnak a kérdést: láttál-e már valaha ilyen oldalt? Ha nem, akkor valószínűleg azért nem, mert tényleg nem érdemes ilyesmivel bonyolítani az életed.

mikor?

2007. 03. 06. 09:45 · Névtelen hozzászóló →

A pr értéket bizonyos időközönként osztja a google, vagy meg kell élnie egy bizonyos kort egy weblapnak, mire pr értéket kap. Van egy 3 hete létező lapom, több linkgűjteménybe, katalógusba regisztrálva, tehát a bejövő linkek is megvannak, csak pr értékem nincs még. Mikor várhatom?

mikor?

2007. 03. 06. 09:54 · Névtelen hozzászóló →

valószínűleg április közepe: forrást lásd az Eszköztár PageRank oldalon.

mikor?

2007. 03. 06. 09:56 · Longhand →

Bizonyos időközönként soztja, 3-4 alkalommal egy évben, legközelebb kb. április végén.Előtte meg néha már korábban megjelenik egy-két szerverén a pagerankod, erre vannak eszközök amivel ellenőrizheted www.webfejleztes.hu Seo eszközökben találsz rá linket.Lapod kora nem számít ebben.

mikor?

2007. 03. 06. 09:57 · Longhand →

az azért gáz, hogy saját oldalam címére is rosszul emlékszem és még félre is írom. Még ahhoz is béna vagyok hogy reklámozzam magam.Na http://www.webfejlesztes.info

mikor

2007. 03. 06. 09:58 · Névtelen hozzászóló →

Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat, most már ennyivel is okosabb lettem.

mikor? – re jazz

2007. 03. 06. 11:30 · Névtelen hozzászóló →

Longhand!Lehet hogy aludnod kellene egy jó nagyot…. 🙂

mikor? – re jazz

2007. 03. 06. 11:34 · Longhand →

:)így van pontosan. Tegnapi birthday party kicsit hazavágott.Illetve nem is az hanem az oportó meg a merlot.

people

2007. 06. 15. 10:30 · Névtelen hozzászóló →

Pagerank 0

2007. 08. 24. 07:49 · akosmagus →

Sziasztok!

Lassan 4 hónapja indexelte le a Google egy a terepjárókkal foglalkozó oldalamat. Jó pár értékes helyről linkeltem rá, többek közt megannyi lap.hu oldalról. A DMOZ direktory-ba is belekerült. Eddigi tapasztalataim alapján úgy 2-3-as értékű pagerank „kijárna” neki, de a toolbar csak 0-át mutat. Nem spam-eltem, tudtommal mindenhol tartottam a Google ajánlásait.

Mit gondoltok mi lehet? Bünti, vagy egyszerűen 4 hónap alatt nem sikerült frissíteni a PR értéket?

Előre is megköszönöm, ha megosztjátok velem tapasztalataitokat!

ÜdvÁkos

Helló!

2007. 09. 16. 06:26 · Névtelen hozzászóló →

Tudja valaki mostanában mikorra várható a pr értékek aktualizálása? Ász az oldal!Előre is köszi!

Marci

Mikor lesz Pagerank frissítés?

2007. 10. 01. 12:52 · Névtelen hozzászóló →

Engem is érdekelne, hogy mikor várható PR frissítés.

Re: Mikor lesz Pagerank frissítés?

2007. 10. 03. 11:19 · OldalGazda →

Engem is érdekelne, szólj, ha valami változást látsz ezen az oldalon: http://www.seocompany.ca/pagerank/page-rank-update-list.html (itt szokták ugyanis figyelemmel kísérni az eddigi frissítéseket plusz jóslásokba bocsátkozni a várható frissítések idejét illetően.)

2007. 10. 10. 03:21 · Névtelen hozzászóló →

Nekem fél éves honlapom van. 2 hónap elteltével 3 rankot kapott, ezután visszaesett 0-ra.Több mint száz backlinkem van látogatóim nap 300 körül mozog.Számomra érthetetlen.