Norbi, hát hol vannak a marketingesek?

Úgy látszik egyre többen kezdenek rájönni, hogy elsősorban saját weboldalt kell építeni, majd az ott rendszeresen frissített tartalmakat az „épp aktuális” social media oldalakon is közzétenni, mert másnak a telkén azért mégsem annyira életbiztosítás építkezni.  Szegény, csalódott Schobert Norbi így vall Mark Zuckerbergnek:

„Pénzt, reklámot, energiát, munkát öltem bele, hogy sokan legyünk és egyben elhanyagoltam minden weboldal hátterem, mert hittem Neked, hiszek Neked, hogy ez a jövő.

Észrevettem, hogy már nem engeded meg, hogy a rajongóim elolvassák a híreimet, a 90 százalékát blokkolod és egyben pénzért ajánlod nekem a híreim közzétételét. Nem új embereknek, azoknak akikért megdolgoztam, sőt fizettem Neked. Mondhatni vettem Tőled egy lakást, kifizettem, de most 4 szobából hármat ki kell vennem Tőled albérletbe.”

  • Hogy lehet, hogy egy ennyire sikeres vállalkozónak nincs egy épkézláb marketingese, aki elmagyarázná neki, hogy hogyan működik a Facebook?
  • Hogy lehet, hogy egy profi marketingből élő tőzsdei cégnél senki nem csap a főnök kezére, hogy ennyire laikusnak látszani azért mégsem kellene?