Sajtóközlemények

november 21, 2008

Keresőipar cégeinek sajtóközleményei.

Altémák

Megalakult az IAB Magyarország

november 21, 2008 · Budapest, 2008. 11. 19. - Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban.

SearchWiki, a relevánsabb keresési találatokért

november 21, 2008 · Budapest, 2008. november 21. - A Google bemutatta legújabb fejlesztését, a SearchWiki-t, amellyel a felhasználók átrendezhetik keresési eredményeiket, illetve megoszthatják saját beállításaikat, véleményüket a többi felhasználóval is.

Google-lal keres a Sanoma

december 2, 2008 · Budapest, 2008. december 2. – A Sanoma Budapest Zrt. internetes portfóliója legnépszerűbb és legismertebb oldalának, a Startlapnak a Google lett az alapértelmezett szabadszavas keresője. A megállapodás részeként az AdSense program keretében a Sanoma Budapest tulajdonába tartozó portálok nagy részén Google AdWords-hirdetések jelennek meg.

Szintet lépett a Google Chrome

december 12, 2008 · Budapest, 2008. december 11. ­– A Google bejelentette, hogy nyílt forráskódú böngészője, a Chrome kikerül béta-állapotából.

Magyarul is elérhető a Google Hírek

december 23, 2008 · Budapest, 2008. december 23. – A Google News megérkezett! A Google mától magyarul is elérhetővé tette több mint 200 hazai hírforrásból táplálkozó hírgyűjtőjét, a News néven közismert Google Hírek-et.

A karácsony online szelleme

december 28, 2008 · A karácsonyi készülődés időszakának legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezései: Budapest, 2008. december 23. – Közeleg az év vége és ezzel együtt az év végi összesítések ideje is. Az elmúlt esztendőkkel ellentétben a Google idén nem az egész év, hanem csupán egy rövid, de keresések tekintetében annál intenzívebb időszak, a karácsonyi hajrá utolsó hete legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezéseinek listáját adja közre. A toplista az aktualitás maga, főszerepben az iwiw, a máv és az alternatív utazási lehetőségek.

Már magyarul is beszél a Google fordítóprogramja

február 3, 2009 · Budapest, 2009. február 3. – A Google fordítóprogramja, a Translate hét új nyelvvel bővült, köztük magyarral is. Mostantól nem okoz gondot idegen nyelvű szövegek és weboldalak értelmezése a magyar felhasználóknak, hiszen azok egyszerűen, egy kattintással lefordíthatók.

Hova menjünk moziba?

január 16, 2009 · Budapest, 2009. január 16. – A Google.hu felhasználói mától még kényelmesebben kereshetnek a mozifilmekre vonatkozó információk között, hiszen a PORT-network.com által szolgáltatott adatoknak köszönhetően közvetlenül a keresőből megtudhatják, hol vetítik az őket érdeklő mozifilmet.

Ingyenes webanalitikai képzés a Google-től

április 10, 2009 · Budapest, 2009. április 10. - A Google ingyenes webanalitikával foglalkozó internetes szemináriumot tervez a téma iránt érdeklődő kezdő és haladó marketing szakemberek számára.

Ötletek és tanácsok magyarul a Google-tól

január 22, 2009 · Budapest, 2009. január 22. – Elindult az első magyar nyelvű, hivatalos Google Blog: A Google elindította első magyar nyelvű blogját, amelyet a keresőcég hazai munkatársai jegyeznek. A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippekkel és trükkökkel ismerkedhet meg minden felhasználó és webhely-tulajdonos is.

A turizmus az internetre költözik?

április 22, 2009 · Budapest, 2009. április 22. - Andrew Pozniak, a Google szakértője az április 29-i DigitalFestival-on az internetes utazásszervezés gyors térhódítása kapcsán tart előadást a turisztikai szektorra váró kihívásokról és lehetőségekről.

Már magyarul is elérhető a SearchWiki

április 29, 2009 · Budapest, 2009. április 29. - A Google már magyar nyelven is elérhetővé tette a SearchWiki-t, amellyel a felhasználók átrendezhetik keresési eredményeiket, illetve megoszthatják saját beállításaikat, véleményüket a többi felhasználóval is.

Internetgalaxis.com: digitális útikalauz (nem csak) stopposoknak

május 11, 2009 · Új online médiatérkép-alkalmazást mutatott be a Neo Interactive ügyvezetője, Soós Gergely a DigitalFestival konferencián. Az ingyenesen használható 3D web-térkép nem csak a médiatervezők, hanem a szélesebb, az online médiakínálat iránt érdeklődő közönség számára is átláthatóvá és rendszerezhetővé teszi a magyarok által böngészett webes kínálatot.

Google és a microware közös marketing programja

június 4, 2009 · Magyarország vezető domain regisztrátora, a microware Hungary Kft. és az internetes szolgáltatások számos ágában piacvezető Google egy újszerű együttműködés keretében igyekszik a Google által létrehozott online hirdetési modellt, a Google Adwords-öt népszerűsíteni.

Újdonság az AdWords-ben: ajánlatszimulátor

augusztus 7, 2009 · Budapest, 2009. augusztus 4. – A Google AdWords fiókok ma egy új eszközzel bővültek: az ajánlatszimulátor megmutatja a különböző ajánlatok lehetséges hatását a hirdetés eredményeire. Használatával arra a kérdésre kapunk választ, hogy „mennyi megjelenítést vagy kattintást kapna a hirdetés, ha más maximális kattintásonkénti árat használnánk?”

Már magyarul is elérhető a Google Insights for Search

augusztus 18, 2009 · Budapest, 2009. augusztus 18. – A Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, az Insights for Search mától kezdve Keresési Trendek néven magyarul is elérhető. Segítségével térben és időben is megvizsgálható az egyes kifejezések népszerűsége, sőt különböző keresőkifejezések adatai is összehasonlíthatók.

Már magyarul is elérhető a Google Flu Trends

október 11, 2009 · Budapest, 2009. október 8. – A Google Influenzatrendek a járvány felbukkanásának nyomában jár: A Google Flu Trends néven közismert szolgáltatása mától számos európai országban, köztük hazánkban, Influenzatrendek néven is elérhető a http://www.google.org/flutrends/hu/ weboldalon.

Internetre fel, váltsunk biztosítót!

november 9, 2009 · Budapest, 2009. november 9. – A 2010-es év kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (KGFB) szezonjában ismét harcba szállnak a biztosítók, hogy elhódítsák egymástól az ügyfeleket. Az „ügyfélvadászat” elsődleges színtere az internet, hiszen a leendő „áldozatok” a weben fognak utánanézni a különböző kondícióknak. Ez azért is valószínű, mert egyre népszerűbbek a weben található biztosítási kalkulátorok és a cégek további kedvezményekkel kecsegtetnek online szerződéskötés esetén.

Google keresési trendek 2009. júliusban

augusztus 18, 2009 · A Google Magyarország által kiadott két sajtóközlemény az utazási piac és a pénzügyi szektor kapcsolódó keresőtrendjeit veszi górcső alá. A két közlemény következtetése, hogy "Júliusban piheni ki magát a magyar" illetve "A válság kitörése óta tudatosabban foglalkozunk pénzügyeinkkel".

Google AdWords szemináriumok indulnak kezdők számára

november 18, 2009 · Budapest, 2009. november 18. – A Google elindítja az Adwords Hirdetési Szemináriumokat, ahol a jelentkezők szakértőktől tanulhatják meg a hirdetési program használatát. A tréningekre elsősorban kezdő felhasználókat várnak, akik alaposabb ismereteket szeretnének szerezni a Google hirdetési rendszeréről. Az egynapos tréningek december első felében indulnak, majd 2010-ben folytatódnak.

Google Térkép segíti az ügyfelek és a cégek egymásratalálását

október 11, 2009 · Budapest, 2009. szeptember 29. – A Google ingyenes térképes szolgáltatása, a Maps mától bővített magyar tartalommal érhető el, Google Térkép néven. Az új funkciók elsősorban a vállalkozásokat, illetve azok könnyebb megtalálását hivatottak segíteni. Ezenkívül a mai napon partnereivel közösen egy fotópályázatot is hirdet a cég, amelynek témája Magyarország rejtett kincseinek felfedezése.

A Google Keresési beállításai mától magyarul is elérhetőek

december 7, 2009 · Budapest, 2009. december 7. – Mától a Google.hu-n zajló keresések egyszerűen pontosíthatóak a Keresési beállítások segítségével. A közvetlenül a találati oldalon elérhető „Beállítások megjelenítése…” linkre kattintva a felhasználók még gyorsabban rábukkannak a számukra releváns találatokra.

Google keresési trendek – 2009. karácsony

december 14, 2009 · Budapest, 2009. december 11. – Saját készítésű ajándékokkal lepik meg szeretteiket idén a magyarok — A karácsony közeledtével a Google keresőjében is egyre jobban látható az ajándékok iránt növekvő igény. Szignifikánsan emelkedik egyes termékek népszerűsége, míg másoké folyamatosan zuhan.

Google Zeitgeist – Mire kerestünk 2009-ben?

január 8, 2010 · Budapest, 2010. január 8. – A Google elkészítette 2009 legfelkapottabb keresési kifejezéseit tartalmazó visszatekintését. A listák összeállításában a Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, a Keresési Trendek segített.

Valós idejű Google keresés már magyarul is

március 19, 2010 · Budapest, 2010. március 19. – Mostantól a Google.hu oldalán is megjelennek a valós idejű keresési találatok. Amikor egy hírességről, foci csapatról vagy épp az aktuális politikai helyzetről szeretnénk olvasni, elég ezeket a keresőbe beírni és máris elolvashatjuk a legfrissebb híreket az adott témában. Ez azt jelenti, hogy a legutóbbi találatok között megjelenik számos mikroblog szolgáltatáson és közösségi oldalon megosztott friss tartalom, illetve a legutoljára publikált hírek és blog bejegyzések is.

Választási eredmények és Google keresési eredmények

április 22, 2010 · A Google Keresési Trendek adatai is megerősítik, hogy a pártok online aktivitása jelentős szerepet játszhat kampányuk sikerében. Az elmúlt közel egy hónap keresési trendjeiben mind az LMP, mind a Jobbik kiemelkedő értékeket ért el riválisaikhoz képest. A "választás 2010" kifejezés a 10 legkeresettebb kifejezés közé tartozott április hónapban. A 100-as listán megtalálhatók még a "választási eredmények", a "választás", "jobbik", "valasztas.hu" és "lmp" szavak (ebben a sorrendben).

Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek

június 3, 2010 · Budapest, 2010. június 3. – Az IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer nevű szolgáltatását, egy ingyenes kutatási eszközt, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.

A Google Alerts már magyarul is elérhető

június 10, 2010 · Budapest, 2010. június 9. – A Google magyarul is elérhetővé tette Google Alerts nevű szolgáltatását Google figyelő néven. Ezzel megkönnyíti, hogy a felhasználók folyamatosan nyomon kövessék az őket érdeklő témákat.

A Google Európa-szerte frissíti a védjegyek használatával kapcsolatos szabályzatát

augusztus 7, 2010 · Budapest, 2010. augusztus 4. – Az Európai Bíróság ítéletét alapul véve a Google ma átalakította a védjegyekkel kapcsolatos szabályzatát Európában és az Európai Szabadkereskedelmi Társulás (EFTA) tagországaiban.

Válaszok, még gyorsabban – Bemutatkozik a Google Instant

szeptember 15, 2010 · Budapest, 2010.09.08. – A Google ma bejelentette továbbfejlesztett kereső felületét és infrastruktúráját, amely gyors és „gondolatolvasó”.

Új hazai és nemzetközi Google kezdeményezés az ügynökségekért

április 26, 2010 · Budapest, 2010. április 26. – A Google úgy tekint az ügynökségekre, mint egyik legfontosabb stratégiai partnereire, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak a internetes piac növekedésében. A mai napon négy fontos, az ügynökségek számára releváns újdonságot jelentünk be: beleértve egy magyarországi ügynökségeknek szóló kezdeményezést.

Kizárólagos magyarországi képviselőt választott a goviral

szeptember 15, 2010 · Európa vezető internetes tartalomterjesztő cége, a goviral kizárólagos magyarországi képviselettel bízta meg a Vireo Services Kft.-t. A cég 2010. szeptemberével megkezdte a magyar piacon egyedülálló videó terjesztési szolgáltatás értékesítését a márkatulajdonosok és a potenciális médiapartnerek felé egyaránt.

A magyar Google is új külsőt kapott

május 7, 2010 · Budapest, 2010. május 7. – Megújult külsőt kapott a Google keresője, mely várhatóan a hét végéig minden az oldalt magyarul használó internetezőhöz megérkezik. Apró, de látványos változáson ment keresztül a logó és az oldal dizájnja, illetve a még hatékonyabb, egyszerűbb és gyorsabb keresés érdekében új navigációs sávot helyeztek el a felület bal oldalán.

Google Helykereső: érezd magad otthon!

november 2, 2010 · Budapest, 2010. október 28. – A Google elindította keresési szolgáltatásának legújabb vívmányát, a Helykeresőt, mely a magyar felhasználók számára is elérhető. Ennek segítségével a keresési eredményeket új megközelítésben, a legfontosabb információkat helyek köré csoportosítva, a találatokat térképen ábrázolva láthatjuk.

A Google bejelentette új Instant Előnézetek alkalmazását

november 9, 2010 · Budapest,  2010. november 9. – A Google ma bemutatta legújabb keresési fejlesztését – egy gyors és interaktív eszközt, amely a találatokat vizuálisan megjeleníti egy előnézeti kép formájában, ezáltal könnyebben eldönthetjük, hogy melyik oldal felel meg leginkább a keresési feltételeinknek.

Magyar Google Zeitgeist 2010

december 10, 2010 · Budapest, 2010. december 9. - A Google Zeitgeist 2010-zel betekintést nyerünk az online keresési trendek világába. Az eredmények szerint a politikai pártokra leadott keresések ugyan nem tükrözik népszerűségüket, számos egyéb adat azonban jó képet nyújt az aktuális társadalmi trendekről. Kiderül, hogy a játékok, a technológiai újdonságok és a közösségi oldalak mellett kiemelkedő figyelmet fordítunk a hazai és a nemzetközi eseményekre. Télen többet keresünk a szórakozás online fellelhető formáira, nyáron pedig az utazással kapcsolatos témák tarolnak.

Továbbfejlesztik a magyarországi Google Térképet

október 12, 2011 · Budapest, 2011. október 12. – A Google ma bejelentette, hogy a Google Térkép magyarországi változatának pontosítása érdekében a cég autói a hazai utakon olyan, a térképfejlesztéshez szükséges információk gyűjtésébe kezdenek, mint az utcanevek, közlekedési táblák, útjelzések és üzletek feliratai.