Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/oldalgazdahu/oldalgazda.hu/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287
A minőségi látogatottság mit jelent? | Oldalgazda
Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/oldalgazdahu/oldalgazda.hu/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/oldalgazdahu/oldalgazda.hu/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287

A minőségi látogatottság mit jelent?

június 22, 2009

Anonymous2009-06-22 21:57:19

A minőségi látogatottság mit jelent? Mennyiségi alapon minőségi? 8) Vagyis napi 1000 látogató/oldal? Vagy pedig azt is jelentheti, hogy nagy az aránya azoknak, akik látogatnak és kattintanak is a google hirdetésekre? 1000 látogatóból 50 kattintás többet ér-e, mint 50-ből 45 kattintás? Ez befolyásolja-e a hirdetések értékét? Köszi a választ, tunet

OldalGazda2009-06-22 21:58:16

A minőségi látogatottság legfőbb ismérve, hogy olyan, az oldalad témájával kapcsolatban érdeklődő látogatók számítanak minőségi látogatóknak, akik tudnak is és akarnak is a témáddal kapcsolatba hozható szolgáltatások és termékek megrendelésére költeni.

Természetesen számít az oldalad összlátogatottsága is, hiszen ez mutatja oldalad népszerűségét, megbízhatóságát, és ezek a jelek  pedig közvetetten minőségi látogatottságra utalnak.

Az 50-ből 45 kattintás azért valószínűtlenül soknak számít, de ettől az extrém példától eltekintve nagy valószínűséggel számít a hirdetéseidre leadott átkattintások aránya, hiszen ez is az érdeklődő, tehát minőségi látogatottság közvetett jele.

Képzeld úgy, hogy a Google azt akarja kideríteni, hogy mely látogatók jelenthetnek kézzel fogható hasznot a Google AdWords hirdetők számára, hiszen akkor fognak nála hirdetni, ha hasznosnak érzik a hirdetéseiket. Mivel konverziókat csak kevesen használnak, ráadásul arról fogalma sincs a Google-nek, hogy egy megkeresésből (konverzióból) hány üzlet lett, ezért próbál arra utaló külső jeleket találni, hogy hogyan lehet a minőségi látogatottságot leírni, megbecsülni. Ennél persze ez a valóságban sokkal bonyolultabb, de próbál az ember egyszerűsíteni. 🙂