Hatékony keresőjelenlét

február 27, 2011

Ahhoz, hogy hatékonyan hirdethessünk a keresők felületein, kellő tapasztalattal kell rendelkezzünk, emellett szükség van a folyamatos kísérletezésre, végül pedig próbálkozásaink helyességét vagy helytelenségét pontos mérésekkel kell vizsgálnunk.

Altémák

Ismeretlenek a keresőmarketing egyenletben

február 27, 2011 · Számos ismeretlen tényező gátolja a hatékony keresőmarketing megjelenések felépítését: egyrészt nem tudjuk, hogyan keresnek az emberek, másrészt azt sem tudjuk pontosan, hogy hogyan rangsorolnak a keresők, továbbá mekkora a konkurencia az egyes kulcsszavak, találati rangsorok esetén.

Kísérletezés

március 1, 2011 · A keresőmarketing sokféle bizonytalansági tényezője miatt előre gyakran nem lehet válaszolni a legalapvetőbb kérdésekre sem: menet közben, némi kísérletezés során derülhetnek ki csak a kérdéses adatok. Kísérletezés nélkül ráadásul nem lehetünk biztosak abban sem, hogy létezik-e hatékonyabb módja a keresőkben való megjelenésünknek.

Hatékonyság mérése

március 4, 2011 · A leghatékonyabb keresőmegjelenési forma megtalálásához nemcsak kísérletezésre, hanem a kipróbált technikák és beállítások eredményességének mérésére is szükség van. Mivel pedig a keresőmarketing az egyik legaprólékosabban mérhető hirdetési forma, így a keresőmegjelenések hatékonysága történetesen igen jól mérhető.

CRM rendszerek

november 29, 2012 · A CRM rendszerek, vagyis az ügyfélkezelő szoftverek fontos kiegészítői egy hatékony online webes jelenlétnek — elsősorban azok számára, akik nem közvetlenül, pl. webshopban értékesítenek. A keresőmarketing szempontjából elsősorban azért fontosak, mert lehetővé teszik, hogy hónapokra, évekre visszamenőleg összegezzük, az egyes forgalmi források által milyen megtérüléssel jutottunk új rendelésekhez.