Üzleti modell és keresőmarketing

szeptember 8, 2011

A keresőmarketing első lépése az üzleti célkitűzések és a keresőmarketing nyújtotta lehetőségek összehangolása. Kisvállalkozásoknál sokszor mi vagyunk az első tanácsadók, akik az üzleti elképzelések rendszerszintű átgondolására késztetnek, középvállalatoknál gyakori feladat, hogy a már meglévő elképzeléseket a weboldal is megfelelően leképezze, piacvezető cégeknél pedig előfordul, hogy meg kell találjuk a megcélzott vásárlói kör és a legegyszerűbben megszerezhető látogatók közös halmazát.

Altémák

Üzleti elképzelések rendszerszintű átgondolása

szeptember 16, 2011 · Mivel nem lehet csak úgy általában a Google-ön hirdetni, ezért a hatékony keresőjelenlét érdekében nagyon pontosan be kell tudnunk határolni, hogy milyen találati rangsorokban, hogyan szeretnénk megjelenni. Ha ugyanis nem tudjuk elég szabatosan megfogalmazni üzleti koncepciónk, akkor sosem fogjuk tudni céljainkat megfelelően lefordítani azt a keresőmegjelenés során kulcsszerepet játszó keresőkifejezésekre.

Harmadik fél szerepe a keresőjelenlét kialakításában

szeptember 17, 2011 · Ha üzleti elképzeléseinket pontosan meg tudjuk fogalmazni, a következő lépés, hogy mindez tükröződjék is webes jelenlétünkben. Ha valami nem látszik weboldalunkon, az sosem fog látszani a keresőkben sem, ezért törekedni kell arra, hogy lehetőleg ne maradjon le semmilyen fontos információ, így az összes fontos helyen legyen esélyünk megjelenni a Google találati listáiban.

Üzleti célok és a keresőmarketing lehetőségei

szeptember 8, 2011 · Ha az összes szükséges tudás és lehetőség birtokában vagyunk, hogy jó helyezéseken jelenjünk meg szinte bárhol a Google-ben, még mindig hátravan egy fontos kérdés eldöntése: a számtalan lehetőség közül melyik kulcsszavakra, milyen üzenetekkel érné meg leginkább megjelenni a keresőkben, és ezek közül melyek egyeztethetőek össze üzleti elképzeléseinkkel.