Online marketing technikák

február 4, 2010

A weboldal jelenlegi állapota, a konkurencia helyzete és az elérendő célok ismeretében a keresőmarketing eszköztárából az ügyfeleink számára leghatékonyabb online marketing — pontosabban keresőmarketing — technikákat választjuk ki.

Altémák

Célközönség meghatározása

február 20, 2010 · Legyen szó új vagy meglévő weboldalak keresőoptimalizálásáról vagy keresőhirdetés kampány felállításáról, az első lépés mindig a célközönség, a célok és lehetőségek behatárolása, hiszen ez alapján lehet megalkotni a megfelelő stratégiát: milyen kulcsszavakra, milyen üzenetekkel jelenjék meg a weboldal a keresőkben.

Google optimalizálás

november 14, 2009 · Ahhoz, hogy a Google kereső oldalain megjelenhessünk, szükséges, hogy weboldalunk tartalmazza a keresett kulcsszót. Ha pedig a keresők úgy látják, hogy egy kulcsszó fontos számunkra (ezért megjelenik a webhely fontos részein), akkor nagyobb eséllyel érhetünk el jó helyezéseket.

Linkmarketing

november 14, 2009 · A Google kereső az egyes weboldalak rangsorolásánál nemcsak azt nézi, hogy mi mit tartunk fontosnak weboldalunkkal kapcsolatban, hanem azt is vizsgálja, hogy mások mennyire tartják fontosnak weboldalunkat, és milyen témákkal kapcsolatban tartják hasznosnak oldalunkat.

AdWords Hirdetések

november 14, 2009 · Olyan kulcsszavak esetén, melyekre nem akarunk vagy nem tudunk jó helyezéseken megjelenni, a Google fizetett szponzorált találatai segítségével jelenhet meg oldalunk.

Yahoo! és Bing optimalizálás

február 26, 2010 · A Yahoo! vagy a Bing keresők találati rangsoraiban előkelő helyezéseken való megjelenés hasonlóan érhető el, mint a Google kereső esetében, ezért az általunk használt módszerek szinte maguktól hasonlóan jó helyezéseket eredményeznek e konkurens keresőkben is. Magyar ügyfelek ritkán szokták kérni, és mi is ritkán javasoljuk célzottan a Yahoo! vagy a Bing helyezések javítását, hiszen e keresőket idehaza nagyságrendekkel kevesebben használják.