Weboldalkészítés üzleti nehézségei

február 23, 2014

Sok weboldal-tulajdonos számára azt a legnehezebb elfogadni, hogy a weboldalt ne magának; a saját ízlése és elképzelései szerint építse fel, hanem potenciális ügyfeleinek igényét „kitapogatva” olyan tartalmak létrehozásával, melyek minél több ember érdeklődését keltik fel, és minél nagyobb hányadukat konvertálják ügyféllé vagy vásárlóvá.

Altémák

Push és pull marketing

december 6, 2013 · Sok weboldal-tulajdonos számára azt a legnehezebb elfogadni, hogy a weboldalt ne magának; a saját ízlése és elképzelései szerint építse fel, hanem potenciális ügyfeleinek igényét „kitapogatva” olyan tartalmak létrehozásával, melyek minél több ember érdeklődését keltik fel, és minél nagyobb hányadukat konvertálják ügyféllé vagy vásárlóvá.

Figyelem ára

február 23, 2014 · Sok weboldal-tulajdonos számára azt a legnehezebb elfogadni, hogy a weboldalt ne magának; a saját ízlése és elképzelései szerint építse fel, hanem potenciális ügyfeleinek igényét „kitapogatva” olyan tartalmak létrehozásával, melyek minél több ember érdeklődését keltik fel, és minél nagyobb hányadukat konvertálják ügyféllé vagy vásárlóvá.

Meggyőzés ára

február 23, 2014 · Sok weboldal-tulajdonos számára azt a legnehezebb elfogadni, hogy a weboldalt ne magának; a saját ízlése és elképzelései szerint építse fel, hanem potenciális ügyfeleinek igényét „kitapogatva” olyan tartalmak létrehozásával, melyek minél több ember érdeklődését keltik fel, és minél nagyobb hányadukat konvertálják ügyféllé vagy vásárlóvá.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.