Weboldalkészítés üzleti nehézségei

február 23, 2014

Sok weboldal-tulajdonos számára azt a legnehezebb elfogadni, hogy a weboldalt ne magának; a saját ízlése és elképzelései szerint építse fel, hanem potenciális ügyfeleinek igényét „kitapogatva” olyan tartalmak létrehozásával, melyek minél több ember érdeklődését keltik fel, és minél nagyobb hányadukat konvertálják ügyféllé vagy vásárlóvá.

Altémák

Push és pull marketing

december 6, 2013 · Amíg a weboldal-tulajdonosok egyéni módon szeretnének elmondani valamit cégükről, termékükről, szolgáltatásukról, addig a weboldalak látogatói gyakran teljesen más szempontok alapján szeretnének bizonyos információkhoz lehetőleg máshonnan már ismerős, ezért könnyen befogadható formában hozzájutni. A webfejlesztés során ezért az egyik legnagyobb nehézség, hogy e két különböző szempont lehetőleg minél kevesebb kompromisszummal érvényesülhessen.

Figyelem ára

február 23, 2014 · Ahhoz, hogy a weben található hatalmas mennyiségű információ tengeréből kiemelkedjen a mi üzenetünk is, vagy igen jó minőségű tartalmat kell előállítanunk, vagy pedig fizetnünk kell másoknak, akik értékes tartalmaik révén képesek a látogatók figyelmét felkelteni, és azt anyagi ellenszolgáltatásért cserébe weboldalunkra irányítani.

Meggyőzés ára

február 23, 2014 · A figyelem ára mellett meg kell fizessük a meggyőzés árát is: nem elég csak weboldalunkra vonzani a látogatókat, hanem meg is kell győzni őket arról, hogy a mi szolgáltatásunkat, termékünket válasszák: vagy az általunk „nyomott” marketingüzenet, vagy a potenciális érdeklődőket „behúzó”, meggyőző tartalom, vagy pusztán az árképzésünk által.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük