Ajánlat – a sikeres weboldal alapja

július 29, 2014

Minden sikeres weboldal alapja egy versenyképes ajánlat. Minél olcsóbb a termékünk, annál kevesebbet kell költsünk webes promóciójára. Minél jobb ár-értékarányú a szolgáltatásunk, annál kevesebb erőfeszítés szükséges az ügyfelek meggyőzésére. Végül minél egyszerűbben strukturáljuk ajánlatunk, annál könnyebben érthetővé válik, mit is kínálunk.

Olcsó termék és szolgáltatás

A versenyképesség legegyszerűbb mércéje az ár, mely sok esetben– mint például a webshopban árult egyszerűbb, kisebb értékű termékek – szinte az egyetlen döntő tényező. Ha mi vagyunk a legolcsóbbak, akkor a látogatók nagy hányada fog nálunk vásárolni. Meggyőzni vagy magyarázni szinte nem is kell senkit és semmit: legfőbb feladatunk ekkor a látogatók megszerzése.

Jó ár-érték arány

Sok esetben hosszú távon nem az a legolcsóbb, amihez a legalacsonyabb ár tartozik. A látogatók egy része pedig tisztában van azzal, hogy számítanak például a fel nem tüntetett járulékos költségek is; továbbá, hogy pontosan mit is kapnak cserébe az adott árért. Az ilyen esetekben a látogatók megszerzésén túl fontos szerepet kap a látogatók meggyőzése arról, hogy a magasabb ár ellenére miért minket válasszanak.

Érthető ajánlat

Lehet, hogy kitaláltunk egy szakmai szempontból vagy ár-érték arányát tekintve ideális szolgáltatáscsomagot, azonban azt is figyelembe kell vegyük, hogy minél egyszerűbben elmagyarázható, leírható az ajánlatunk, annál kisebb lesz az érdeklődők lemorzsolódása, hiszen annál kevesebben veszítik el idő előtt a türelmüket – miközben próbálják kideríteni, mit is ajánlunk tulajdonképpen.

Összefoglalás

Ahogy a való életre, a webre is igaz, hogy egy jó dolgot könnyebb eladni: minél nyilvánvalóbb tehát ajánlatunk előnyös volta, annál kevesebb plusz erőfeszítésre van szükséges ahhoz, hogy megszerezzük a megbízásokat, megrendeléseket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük