Tudatos weboldal-tulajdonos

július 17, 2014

Melyek azok a legfőbb különbségek, melyek egy átlagos weboldal-tulajdonost vagy marketingvezetőt megkülönböztetnek a webes jelenlétét tudatosan működtető vállalkozótól?

Átlagos weboldal-tulajdonos

Tudatos weboldal-tulajdonos

Azt gondolja, hogy weboldalt illik csinálni. Úgy véli, egy weboldalt megéri megcsinálni.
Reméli, hogy ügyfeleket lehet szerezni egy weboldallal. Tudja, hogy ügyfeleket tud szerezni weboldalával.
Közlendője van, amit meg szeretne osztani a célközönséggel. Szándéka van a látogatókkal, ami az értékesítésre irányul.
A legfontosabb, hogy neki tetsszen a weboldal. A legfontosabb, hogy a látogatóinak tessen az oldal.
Online kirakatként tekint weboldalára. Éjjel-nappal dolgozó értékesítő kollégaként tekint oldalára.
A webfejlesztés során csak arra költ, amit a webfejlesztője ajánl neki. Arra költ, amit az online marketing szakértők ajánlanak.
Kulcsfontoságú dolgokra nem költ, ezért oldala félkész marad. Minden fontos feladatra költ, ezért webes jelenléte kiegyensúlyozott.
A weboldalát elkészítteti, majd biztosítja a folyamatos elérhetőségét. A weboldalát elindítja, fejleszti, és karban tartja.
A weboldalkészítés számára egyszeri, befejezhető feladat. A webfejlesztést folyamatos, rendszeres tevékenységnek tartja.
Weboldala teljesítményéről vagy fogalma sincs, vagy pedig látogatottságban méri. Tudja, mennyibe kerül egy ügyfél, vagy akár egy adott értékű megrendelés megszerzése.
Kezdetben nem tudja, mire, mennyit érdemes költeni. Kezdetben nem tudja, mire, mennyit érdemes költeni.
Későbbiekben sem tudja meg, mire lenne érdemes költeni. Idővel kideríti, mire, mennyit érdemes költenie úgy, hogy még megérje.
Hisz abban, amit csinál, illetve elhiszi azt, amit ajánlanak neki. Kipróbál különböző lehetőségeket, és megméri, hogy mennyire érte meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük