Keresőmarketing mint atipikus hirdetés

szeptember 22, 2011

A keresőkben való tudatos megjelenés egyfajta speciális hirdetési forma, ahol pénz helyett részben vagy teljes mértékben a megfelelő információk megfelelő módon történő közreadásával fizetünk.

Altémák

Google mint információügynök

szeptember 22, 2011 · A Google kereső egy információközvetítő ügynökség, ami összeköti az információra vágyó embereket az információkat szolgáltató weboldalak tulajdonosaival. Tevékenységét az esetek túlnyomó többségében mindenféle ellenszolgáltatás nélkül végzi úgy, hogy csak a keresések egy kis százaléka esetén származik bevétele közvetítői tevékenységéből.

Reklám, ami nem látszik reklámnak

szeptember 23, 2011 · A Google találati rangsoraiban megjelenő fizetett hirdetések sem látszanak kifejezetten reklámnak, de egy jó helyezésen megjelenő nem fizetett találatot aztán végképp senki sem értékel hirdetésként, így az előkelő helyezéseken megjelenő információk és üzleti ajánlatok felé sokkal nagyobb bizalommal fordulnak az emberek, mint egy hagyományos hirdetési forma által megjelenített üzenet esetén.

Hirdetés, ami komplexebb, mint gondolnánk

szeptember 23, 2011 · A hatékony keresőmegjelenés záloga még a fizetett keresőhirdetések esetében sem elsősorban, de a nem fizetett találatok esetén pedig végképp nem a pénz, hanem a megfelelő tartalom megfelelő formában való közzététele. Ennek mibenlétét azonban sokkal nehezebb megérteni, mint azt, hogy ha több pénzt fizetünk, akkor többször és jobb helyen jelenhetünk meg.