Keresőmarketing

szeptember 8, 2011

A keresőkben való hatékony megjelenés alapja, hogy tisztázzuk, és milyen célközönség számára, milyen ajánlattal szeretnénk megjelenni, majd ezt lefordítsuk arra, hogy milyen keresőkifejezések esetén milyen szöveges üzenet jelenjen meg a Google találati rangsoraiban, végül pedig webhelyünk melyik részére vezessük a keresők felől érkező látogatókat.

Altémák

Keresőmarketing mint atipikus hirdetés

szeptember 22, 2011 · A keresőkben való tudatos megjelenés egyfajta speciális hirdetési forma, ahol pénz helyett részben vagy teljes mértékben a megfelelő információk megfelelő módon történő közreadásával fizetünk.

Miért éri meg a Google marketing?

szeptember 23, 2011 · A keresőmarketing mellett szóló legfőbb érvek közé tartozik, hogy nagyszámú, valóban érdeklődő felhasználót érhetünk el nagyon pontosan célozható, és mérhető eredményű megjelenés segítségével, relatív gyenge konkurencia mellett. Minél tudatosabban jelenünk a Google kereső oldalain, annál olcsóbban, annál több, termékeink, szolgáltatásaink iránt érdeklődő potenciális ügyfelet irányíthatunk weboldalunkra.

Mi a keresőmarketing?

augusztus 21, 2010 · A keresőmarketing az online marketing azon ága, mely a web leglátogatottabb oldalai, a keresőoldalak segítségével biztosítja a weboldalak látogatottságának növelését a keresők találati oldalain megjelenő fizetett hirdetések és/vagy nem fizetett találatok segítségével.

Üzleti modell és keresőmarketing

szeptember 8, 2011 · A keresőmarketing első lépése az üzleti célkitűzések és a keresőmarketing nyújtotta lehetőségek összehangolása. Kisvállalkozásoknál sokszor mi vagyunk az első tanácsadók, akik az üzleti elképzelések rendszerszintű átgondolására késztetnek, középvállalatoknál gyakori feladat, hogy a már meglévő elképzeléseket a weboldal is megfelelően leképezze, piacvezető cégeknél pedig előfordul, hogy meg kell találjuk a megcélzott vásárlói kör és a legegyszerűbben megszerezhető látogatók közös halmazát.

Megjelenés a Google keresőben

január 27, 2009 · A Google keresőoldala egy nagyon bonyolult rendszer szerint működő "hirdetési felület", melynek megértéséhez és hatékony használatához első lépésben tisztában kell lenni azzal, hogy hol és milyen módszerekkel lehet megjelenni, láthatóvá válni, végül felkelteni a felhasználók érdeklődését a Google találati rangsoraiban.

Hirdetési lehetőségek a Google keresőben

január 24, 2011 · Elméletben addig lehet fokozni weboldalunk keresőláthatóságát, amíg az összes számba vehető, tevékenységünkhöz így vagy úgy kapcsolódó találati ranglistán első helyezést nem érünk el. A gyakorlatban azonban erre senki sem tudná rászánni az ehhez szükséges erőforrásokat, ezért lehetőségeinkhez mérten kell kitalálni, hogy hol, hogyan jelenjünk meg a keresőben.

Hatékony keresőjelenlét

február 27, 2011 · Ahhoz, hogy hatékonyan hirdethessünk a keresők felületein, kellő tapasztalattal kell rendelkezzünk, emellett szükség van a folyamatos kísérletezésre, végül pedig próbálkozásaink helyességét vagy helytelenségét pontos mérésekkel kell vizsgálnunk.

Google

november 11, 2009 · A Google Inc. és a Google Magyarország működésével, szolgáltatásaival kapcsolatos információk.

Keresők szerepe

szeptember 29, 2008 · A szabadszavas keresők napjaink leglátogatottabb oldalai, az internet infrastruktúrájának meghatározó elemei, melyek ráadásul forgalmuk tetemes hányadát továbbítják a webmesterek oldalaira, kiváltképpen a velük együttműködők oldalaira.