OldalGazda (azaz Jároli József) Magyarországon az elsők között kezdett el foglalkozni az online marketing egyik részterületével, a keresőoptimalizálással, így cége egyike azon rendkívül kevés magyarországi vállalkozásnak, akik kizárólag keresőmarketing szolgáltatásokkal foglalkoznak.
Személyes bemutatkozás
Altémák
→Mi a szerepem a látogatottságnövelésben?
február 18, 2010 · Bár a külvilág a keresőmarketinggel foglalkozó szakembereket általában szimplán marketingesként könyveli el, azonban legtöbb munkám ennél jóval összetettebb. A weboldalak látogatottságának növelése során ugyanis gyakran webismereti kérdésekben segítem ügyfeleimet, hiszen míg a megrendelő nem ismeri a weblapkészítés tartalmi és funkcionális kérdéseit, addig a webfejlesztő általában csak keveset tud a keresők és a látogatók "működéséről".
→Miért engem válasszon?
február 5, 2010 · OldalGazda az elmúlt néhány évben széleskörű tapasztalatokat szerzett bonyolult weboldalak és komplex webes jelenlétek kezelésében, optimalizálásában. Hasonlóan összetett keresőmarketing kampányokat menedzselt; mindezt a magyaron kívül még jó néhány idegen nyelven. A keresőmarketinggel töltött évek alatt olyan komplex látásmódra tett szert, mellyel csak kevesen rendelkeznek a magyar nyelvterületen.