A Google AdWords egy olyan, a reklámokra történő kattintások mérése alapján számlázó hirdetési rendszer, mely a reklámbevételek maximalizálását és a felhasználók és a hirdetők minél jobb kiszolgálását több hasonló témájú hirdetés egyidejű megjelenítésével és rangsorolásával éri el, dinamikusan változó kattintási árak mellett.
Altémák
→Kattintás alapú hirdetés
október 16, 2011 · A hagyományos hirdetési rendszerekhez képest a legnagyobb különbség az AdWords esetén, hogy a hirdetésünk megjelenítéséért csak akkor kell fizetni, ha a hirdetést megtekintő látogató rá is kattint hirdetésünkre.
→Reklámbevételek maximalizálása
október 18, 2011 · Attól függetlenül, hogy csak a kattintások után számláz a Google a felületeit használó hirdetőknek, az AdWords hirdetési rendszer a Google bevételeinek maximalizálását is szolgálja. Ehhez pedig vagy a kattintások gyakoriságát, vagy pedig az egy kattintásért fizetett árat kell maximalizálni.
→Hirdetések rangsorolása
október 18, 2011 · A kattintás alapú hirdetési rendszer lényegéből eredően a Google szabadon döntheti el, hogy hol jeleníti meg hirdetésünk, így egy adott kulcsszóra potenciálisan megjeleníthető hirdetések közül azokat teszi a legjobb helyekre, melyek révén a saját bevételei a legmagasabbak lehetnek.
→Licitek kezelése
október 19, 2011 · Az AdWords hirdetési rendszerében a kattintások ára a keresletnek és a kínálatnak megfelelően dinamikusan változik. Minél több látogatót, minél több hirdető, minél nagyobb haszon reményében szeretne megszerezni, minél kevesebb érdeklődő közül, annál többe fog kerülni egy kattintás.