SEO szolgáltatás megrendelése előtt

május 18, 2009

Gyakran feltett kérdések, és praktikus válaszok azon megrendelők számára, akik keresőoptimalizáltatni szeretnék weboldalukat, ezért valamilyen SEO szolgáltatás megrendelését fontolgatják.

Altémák

Melyek a keresésoptimalizálás minimális feltételei?

október 26, 2009 · Minden weboldal keresésoptimalizálása elképzelhető, azonban van néhány minimális feltétele annak, hogy egy weboldalt valóban hatékonyan lehessen optimalizálni. Amíg saját magunk kíséreljük meg növelni weboldalunk keresők felől érkező látogatottságát, meglehet, nem is annyira fontos tényező a hatékonyság, azonban ha egy szakembert kívánunk megbízni mindezzel, már teljesen más szempontok is mérlegelésre kell kerüljenek.

Mekkora látogatottságnövekedés várható a keresőoptimalizálástól?

május 26, 2009 · Az, hogy mennyivel lehet több egy weboldal látogatottsága a keresőoptimalizálás által, sok tényezőtől függ, mint például az oldal jelenlegi állapota, a konkurencia és a kereslet továbbá keresőoptimalizálásra fordított erőforrások nagysága.

Hogyan mérhető a keresőoptimalizálás eredményessége?

május 18, 2009 · Egy weboldal keresőoptimalizálásának eredményessége többféleképpen mérhető: egyrészt közvetlenül az oldal optimalizálás előtti és utáni bevételtermelő képességével, másrészt közvetetten látogatottságának növekedésével, harmadrészt pedig egyéb, még ennél is közvetettebb indikátorok segítségével, mint például néhány adott keresőkifejezésre elért eredmény változásával.

Hogyan érdemes ajánlatot kérni a SEO szakértőtől?

május 28, 2009 · A weboldalak keresőoptimalizálására irányuló ajánlatkéréseknél a leggyakoribb probléma, hogy a megrendelők az optimalizálás felszínes ismeretében olyan, szilárd elképzelésekkel keresik meg a SEO szakembereket, mely nem feltétlenül a legfontosabb, leghatékonyabb feladatokat foglalják magukba.

Keresőoptimalizáló váltás

július 17, 2010 · Valahol a keresőoptimalizálás nagykorúvá válását is jelzi, hogy egyre gyakrabban keresnek meg olyan ügyfelek, akik valamilyen okból elégedetlenek a jelenlegi keresőoptimalizáló cégükkel. Ilyen esetekben számtalan megfontolásra érdemes szempont alapján érdemes mérlegelni a váltás vagy a maradás lehetőségei között.

Miért nem érdemes sok kulcsszóra optimalizálni?

július 18, 2010 · Az könnyen belátható, hogy minél több kulcsszóra szeretnénk célzottan javítani a weboldal helyezéseit, az annál több munkát jelent. Ha azonban ugyanazt a munkamennyiséget szeretnénk néhány kiemelt kulcsszó helyett a lehetséges kulcsszavak szélesebb körére "elosztani", összességében sokkal rosszabb eredményt kapunk.